En shiit bra sida!! :)

Heej alla!

Jag hoppas ni mår bra! Jag mår finfint förutom att jag är sur på mamma för att hon inte låter åka o shoppa m kompis!! :/
Men iaf så skulle jag vilja tipsa om en hemsida ,  www.gratismakeup.se , den är super kul o bra! :)
När man är medlem kan man prata med andra tjejer ( och killar ), jag har fått många nya kompisar sen jag blev medlem :D Varje gång du loggar in (men endast 1 gång per dag!!) så får du ett poäng, sen på förstasidan (som man kommer till när man loggar in) finns det alltid en "dagens fråga" och om man svarar på den så får man också 1 poäng (också bara 1 gång per dag!!).... Varför får man dom här poängen då?? Joo därför att man samlar ihop till ett presentkort! När du har fått ihop 400 poäng får så kan du byta det mot ett presentkort på Kicks, H&M lr Åhlens och det är laddat med 150 kr! När du fått ihop 600 poäng kan du byta det mot 250 kr på samma butiker.. Visst är det bra!? :) Det finns också tävlingar hela tiden så du har shansen att vinna fina priser......
Om det låter intressant kan du ju gå in o kolla o kanske bli medlem också! ;)


         Ha det super bra!! puss<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0