Löördag! :)

Asso lördag måste va den bästa dagen på hela veckan!! Den är rolig/kul, man slipper skolan/jobbet (oftast) och man kan göra nästan vad man vill!!!

Idaag har vi haft juluppvisning med gympan i BCJF:s aula! :) de va kul, fast ändå inte för degick inge bra för mig/oss!! :/
Första uppvisningen (vi hade 3 ;) ) så va jag jätte nervös för man vet ju inte hur de blir o sen så va mina föräldrar o min lillebror där! ;) men iaf vi började med lucia tåget o de gick väl ganska bra, förutom att jag skakade jätte mkt i min hand för jag hade levande ljus (alla över 12 har levande ljus) , jag blev jätte svettig om hande noch trodde jag skulle tappa ljuset!! :S
men de gick bra iaf inget hände och vi skulle nu ut o köra på airtrack...... de är vääl inge konstit med det bara de att jag va jåätte nervös för min flickis-salto ( vet inte hur jag ska förklara men du gör en bakotbrygga sparkar över båda benen samtidit och sen gör du en bakotvolt, typ så, låter väldigt krångligt men är jätte lätt när man kan! ;) ) jag hade inte stält den på förträningen och jag hade ont i handleden! :( aja men de gick ganska bra iaf! :)
men den bästa blev iaf den 3:dje o sista. (tredje gången gilt hahaahah! ;) 

nej ska gå nu..... puss! (aa) <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0