Lördag 20/12

4 daagar kvaar!!!!! :D:D:D <3333

Jaa nu är det bara 4 dagar kvar till JULAFTON!! :D jag är grymt nyfiken på vad jag ska få... men jag tror de kommer bli många fina klappar! :) Fast allt jag vill ha får jag nog inte för de skulle bli över 25.000 lugnt!! :P haha  ja de bli ju dyrare ju äldre man blir sägs de ju o jag måste hålla med om det! ;) jaa sen kommer nyårsafton, med en massa raketer och smällare och folk dör och skadas och ambulansen och polisen och brandgubbarna får de jätte jobbit o se ndagen efter ligger alla på sjukhus för att dom har supit sig fulla den natten och då får sjukhuspersonalen ännu mer att göra och polisen får in än massa samtal om att det har vart brott nåstans och se nså kanske de ligger småbarnsföräldrar i sängen och är bakfulla och kan inte ta hand om sina små barn som inte fattar nånting och sen tror dom kanske att föräldrarna inte gillar än längre och då blir det bara kaos i hela världen!!!
Nej, så behöver det faktiskt inte bli om alla bara tänker efter och är försiktiga..! :)
men när klockan slår 00.00 så ska man ju ge sina nyårslöften och då är det ju bra att tänka ut redan i förväg vad man ska göra det här året, så jag tänkte dela med mig av dom saker jag har tänkt att jag ska göra 2009! :)

  • Äta mindre godis och godsaker.
  • Träna mer ( lite mer egen styrka kanske 10 armhävningar, 10 sit-ups och 10 rygglyft på kvällen eller nåt sånt,och gå ut och springa lite oftare så jag får till baka min kondis...)
  • Inte bita på naglarna!!!!! ( har en väldigt ful ovana att göra det!!!!!!! och för lite hjälp på traven ska jag köpa et nagellack som smakar så äckligt att man aldirg vill bita på naglarna igen ( finns på apoteket)... )
jaa lite saker kan man ju hitta på och sen de där medatt träna lite mer kan man ju göra med någon kompis så blir det kanske lite roligare! ;)

Nej nu tror jag vi ska klä julgranen! :)
Men ha en underbar jul och ett gått nytt år!!!!!!!!! (aa) <33333333333333333333

Kommentarer
Postat av: Diddi

haha det där nagellacket hade jag när jag var lite yngre än dig, vilket jag sket i och bet på naglarna i alla fall XD smakade äckligt men va fanken, mamma gav upp till slut :P

2008-12-21 @ 15:48:19
URL: http://blogg.passagen.se/daenyras
Postat av: ronjaa!

hahaahahahah! ;) hoppas de går bättre för mig dårå! :)

2008-12-22 @ 14:00:28
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0