Måndag 22/12

Jaaaaaaaaa!

Nu är det äntligen bara 2 dagar kvar!!! jag längtar skiiit mkt och vill värkligen att det ska vara jul nu, nu, NU!!!! ;)
Men det går inte... man kan inte spola fram tiden... :/  men det är faktiskt ganska kul att längta till något väldigt mkt för när det väl kommer så blir de x-tra roligt... xD  Nu ska jag gå upp o kolla på film med mamma och william o sen ska vi göra ett nytt försök med knäck-bakningen ( förra gången blev det fel från första början så det gick inte att göra nåt!! ) ;P

   Ha en riktigt bra jul om jag inte hinner skriva nåt mer innan dess( de ska ni ha iaf men... ja ni fattar!! )! :)

                  pöss o kjam! <33333

Kommentarer
Postat av: shannon

Jag fick 1200 kr i kontanter i julklapp^^ ¨

sen ett present kort på 500, :)



Vad fick du??



<<33<3<3<3<3<3<3

2008-12-26 @ 13:06:23
Postat av: ronjaa!

Okeej kuuul!! :)

Fick x-box 360 ( där de följde med Kung-fu panda o Indiana Jones ) o HSM3 Dance, plattång, Webbkamera, presentkort på Kappahl, 300 kr, o presentkort på H&M,

200 kr, 250 kr, 3 böcker, armband, Färgpennor..... sen tror jag inte det var nåt mer.. :) <3<3<3<3<3

2008-12-28 @ 18:41:55
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0