Lite om igår frdag 31/10

Haaallooo! :P

Jag var med bella o och jag kollade på hennes ridlektion.... jag satt ute i kylan i över 1 timme nästan 1 och 1/2!!!!! Brrrr! Sen skulle vi göra iårdning hästen (den heter Mina) för att hon skulle ut i hagen. sen gick vi till matrummet och åt lite nudlar och drack varmt te, jag haade faktiskt tappat känseln i både händer och fötter så jag fick tillbaka iaf lite värme..! :D Men sen åkte vi hem till henne (efter att ha gett hästarna lite mat) och där kollade vi på roliga klipp på youtube... det var ett som hette typ kuken och kukens mamma, och ett som hette en bajskorv lr nåt sånt! :P

Men nu måste jag hjälpa mamma med maten... ha det bra!
                                puss o kram skum banan! :)

Kommentarer
Postat av: bellich

haha ja frööös meeh haha <33<3 haha fan va tråk kuken o kukens mamma va fast vi garva ialf hahaha

2008-11-02 @ 21:54:22
Postat av: jaaw

jaa den söög!! okej det kunde misstolkas... fattar ni? vi kollade på kuken och kukens mamma.... och jag sa att den söög! hahahaha!! :P

2008-11-03 @ 16:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0