Onsdag 12/11

Hejsan svejsan! ;)

Idag så gjorde jag klart min kudde på slöjden den blev "jätte" fin... (lr inte!!!! ;P) men jag fick inte ta hem den för fannika måste kolla på den! :( men annars har det vart en bra dag och jag började 9 idag!! :) (brukar börja 8.15 )
Mamma sak på golden hits ikväll vet egentligen inte vad det är men jag är ändå avundsjuk för jag vill också dit! :S
aja men jag får väl åka dit nät "jag blir äldre" som dom säger hela tiden... :/
nej nu ska jag plugga lite till..... har engelska till imorrn och so, sen har jag matte och en till engelska uppgift + fakta om alaska och hawaii (so) till på fredag! :S
just de jag måste bara säga att jag hade ju utväcklingssamtal i måndags och jag hade klarar målen med råge (har inte betyg! ) i merän hälften av ämnena! :D:D:D
 nej nu måste jag plugga!

                                          ha det bra! puuuwss! (aa)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0