Söndag 30/11

Hallloww! :D <3<3

har inte skrivit på länge men ajg har haft mkt att göra :/ :S men nu är jag här igen ! :) jaa idag ska jag städa mitt rum och ställa mina grejer på plats ( för er som inte vet håller vi på att göra om ) ! :) se nska jag plugga (har matteprov imorrn och eng. förhör! :S ) och ikväll ska jag träna! :)
Igår va jag o kolladepå bella b:s dansuppvisning o hon var jätte duktig!!!! de va ja vevve och shannon som kollade... o sen så gick vi till ica o köpte naturgois!  sen så gick ja och shannon hem till mig o vevve skulle va med erica... ;) jaa sen på kvälle nså åkt ejag o familjen o spelade badminton vid universitetet..... va aasa kul men jag va jätte trött o hngrig (hade ty pint eätit nåt på hela dagen!! )
Nej nu ska jag gå o äta frukost.... men ha de bra! :)
                         puss! puss! <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0