Sööndag igeen! :P

Lääängtar!!!!!

Assow jag kan inte beskriva hur mkt jag längtar till UT (UngdomsTruppen!?) den är i februari och jag är säker på att de kommer gå jätte fort dit men ändå de känns som typ tusen år kvar!! :S
Men nåt annat jag också längtar till de är at tfå veta hur de gick för RM-truppen och alla andra som va/är o tävlar i RiksCupen i Örebro! :) Skulle egentligen ha följt me o kollat men kunde inte så jag får vänta o se till dom kommer hem..... fast  vevve skulle ringa mig men vet inte om hon kommer ihåg de!? annars får jag vänta till ikväll eller imorrn!:)
Det är mkt jag längtar till..... julen är snart här o då åär de dags för julklappar!! :D:D <33333
På tal om julen.... jag har stälts inför VÄRLDENS SVÅRASTE BESLUT!!!!! Jag o min lillebror william får välja mellan 2 saker,
antingen får vi julklappar som vanligt o firar jul som vi alltid har gjort, eller så ska vi åka till fjällen torsdag-söndag i januari! Fatta hur jobbit de är!!! jag kommer aldrig kunna ta ett beslut. de är jätte mkt jag vill ha i julklapp men ändå så vill jag åka till fjällen för jag har inte vart där opå flera år! :O Men ja får tänka lite på vad som är roligast.......... presenter får man ju när man fyller år också o de får man ju ty p2 gånger om året (julklappar o födelsedagspresenter) men hur ofta åker man till fjällen och åker skidor?! inte ofta för min del iaf!! men men jag får fundera på de lite mer.....

nu årkar jag inte skriva mer.. ! :/ men jag skriver ikväll lr imorrn!


               ha en bra söndag o säg gärna vad du skulle göra i ett sånt här läge! :)
                                   puss o kram från jag! :D <3333333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0