Tisdag 11/11

Tjaabaaa! :)


Assow jag har så himla mkt läxor just nu, jag håller på döö! :S assow jag kommer inte hinna alla läxor + kompisar + träningar + allt annat det kommer bara inte gå, jag kommer säkert behöva sluta på gympa och bara sitta hemma o plugga som en jäkla pluggis och då kommer jag bli lika fet som buddha o då kommer jag inte vilja gå ut o då kommer jag bli ännu fetare och då vill jag värkligen inte gå ut och sen kommer jag att dö för att jag är så fet.... så jag tror inte jag slutar på gympa för då kommer hela mitt liv gå sönder!! :S ( va f*n har jag skrivit egentligen jag vet inte sj'lv!! :S)

men iaf så ska jag nu renskriva om Alaska och sen ska jag på träning!


                  ha det bäst! puuuwss! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0