Torsdag 13/11

Heej alla glada! :) <3

Det va shiit kul idag i skolan för det blev strömavbrott i typ 3 timmar! jag, vevve, bella b, ida, shannon, och nåra fler sprang ner i gympahallen och de va bäcksvart i koridorenrna! :) vi skrämde varann och skrek så mkt så det ekade i mina öron ett tag! ;P hahahahahaha men sen efter skolan så va jag med vevve, amanda och erika och vi var i skolan jätte länge efter vi hade sluttat och "skulle leta vevves gympabyxor i omklädningsrummet" höhö ;P
 nu hinner jg inte skriva mer just nu för jag sk äta med jag kommer skriva efter maten! pöss <33333

Kommentarer
Postat av: bella

jaa det var lite små läskigt men väldigt roligt :)hahahahaha att vara där när det var strömavbrott heheh

HAHAHA

2008-11-14 @ 14:21:44
Postat av: ronjaa!

hahaha jaa men de va juuw assaa kul! :) älskar dig gmn! :D <3333333

2008-11-14 @ 17:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0