Är med emelie! :)

Heej alla glada! :D

Det blev inte så att jag va med bella idag... :/ men nu är jag med Emelie o vi ska snart ner till centrum för jag ka köpa strumpor ;PP ah, o sen så ska vi tillbaka till henne, sen (om typ 2 timmar ;PP) kommer vevev komma.. :) Jag skev typ 2 timmar för att hon skulle duscha, o så sen åka o hyra skidor för hon ska till Gelio (?) imorrn, o där dom ska hyra ligger i Bro så ah, de kommer ta lite tid ;) aja , jag ska hjälpa Emelie att baka till ikväll också, det är påskdisco i Håbogymnasternas träningslokal så då ska dom baka o sälja lite fika ;)

Men nu ska jag vara lite social här ;PP ah, o  snart så ska vi gå....

Ha en bra dag :) pöss<3


//Ronja

Bild från utflykten till Lastberget i måndags med vevve o emelie. Bild på mig o vevve! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0