Skolan börjar imorrn! :(

Heej alla :)

Idag så vaknade jag jätte tidigt för att william hade jätte högt ljud på tv:n.. -.- ah, men jag låg o läste ungefär en timme innan jag gick upp till frukosten, då va klockan ungefär 10. :)
Det är jätte tråkigt idag för det är jätte dåligt väder. Detä r typ 3 grader o grått o jätte trist! :( Vrf? Det är nog abra för att skolan börjar imorrn..! det är jätte tråkigt. Jag pallar inte med skolan mer! jag orkar bara inte gå dit!! :/ Men det är inget man kan göra något åt... :(  Ännu tråkigare blir det när vevve inte är där, hon ska ju vara borta hela veckan. :( Saknar henne grmt mkt, det är så tst när inte hon är här, för hon livar alltid upp så det blir kul! :D

Men ska sluta gnälla, o göra lite nytta. Ska träna lite på redovisningen sen så ska jag plugga lite.. :/ måste göras om man inte vill få dåliga betyg sen.. det är ju mindre än ett halvår kvar nu till det smäller... känns lite konstigt men ja, man behöver ju inte tänka på det. Jag tror inte att det är så farligt/läskigt lr vad man nu skas säga, det är väll bara det att lärarna bedömmer oss med nåt som kallas betyg... lr? Aja, har inget mer att skriva, tror jag.

Ha en bra dag, jag hoppas vädret är bättre snart, annars vet jag inte vad jag ska göra.

Pussar o kramar från mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0