Skooola!! ://

Heej alla! :)

Idag så började skolan igen o det var jätte tråkigt för jag var jätte trött o jag hade utvecklingssamtal oxå! -.- ah, det gick j'tte dåligt för jag ahr typ försämrats i alla ämnen förutom engelska! :O:'( så aah... det var inte så kul! menmen annars var det ganska kul, det va lite tomt utan min sötnos vendela men det gick bra änså jag hade ju bella o de andra! ;DP ah, men efter lunch så hade vi gympa o då hade vi origentering! -.- det var tråkigt, men jag va med ida o shannon så då blev det lite rligare ;PP ah, o vi klarade nästan hela 20-kartan, asso man skahitta passen med nr 20-29, vi har bara 20 o 21 kvar! :) men när vi slutade så va vi typ längst borta i mellan spåret så det   tog en stund att gå tillbaka, vi årkade inte gå för alla hade ont i benen, o va jätte trötta! hehe;)

Efter skolan så va jag med bella! :)<333 det va mysigt för vi gick ut o gick i lite.. men sen så blev det lite kallt så då gick vi  in, o läste lite i nya numret av FRIDA ;D ah, sen så var det middag, då åt vi pasta o skinksås.. :) den var jätte god!!(a) men sen så efter typ en timme så bytte vi om för vi hade träning, jag kände mig jätte taggad att träna o så men de va jag inte... typ inget funkade o jag orkade inte ens stå typ... men jag gjorde mitt bästa, de är ju ändå tävling på söndag! ;)

Neej nu ska jag sova.. sov gott! :) pöss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vi gör 200 kartan;)

2009-04-15 @ 17:15:57
Postat av: Emelie

haha vi gör 200 kartan;)

2009-04-15 @ 17:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0