26/8

Hejsan alla! :)

Idag har jag vart i skolan igen. Det gick bra, jag hängde med på allt, tror jag i alla fall. Efter skolan var jag med Bella O, det var JÄÄÄTTE länge sen så det var kul. Vi gjorde inte så mycket förutom läxor. Vid 4 cyklade vi till henna för vi skulle sen hämta Hampus på dagis. Halv 5 cyklade jag vidare till skolan, för då skulle jag möta Erica och Amanda för vi skulle cykla tillsammans till träningen. Det var bara friståeende träning idag, men det blev väldigt varmt ändå, för det var väldigt varmt ute och jag hade cyklat jätte mycket så jag var redan himla varm o kroppen. När träningen var slut cyklade jag hem och duschade, sen satte jag mig vid datan och väntade på att maten skulle bli klar. Vi åt vårrullar och ris idag!:D Såå gått! :) Nu sitte jag vid datan igen, för jag orkar inte göra något annat.. ;P Ska nog göra mig klar för natten snart och sen läggamig o läsa och bara göra ingenting..! :) Ha det bäst!

Ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0