Fredag=Grönan+massa annat roligt!:D

Heej! :)

Idag har jag vart i skolan igen... Det gick väl bra tror jag, jag lömnade in No uppgiften idag också, jag hoppas att jag får bra betyg, för jag skrev jätte mycket och gjorde en gansak kul grej (tycker jag iaf) av en annars gansak tråkig fakta text.. ;) Menmen, vi slutade 13.40 idag och då cyklade jag hem.
Jag har nyss vart med mamma på Bygg Max för att köpa spackel och på Coop forum för att köpa lite mjölk och lite sånt.. 

Ikväll ska vi hämta min morbror David och kusin Milton på arlanda, de kommer stanna till måndag kväll :) Det kommer bli jätte kul för jag har inte träffat de på typ ett halv år! :(  Imorrn ska vi på Gröna Lund och då ska Vevve med också!:D Det kommer bli såååå kuul!!!:D haha, japp och jag har bestämt att Vevve ska åka frittfall om det så är det sista jag gör!;D

Nej, nu ska jag gå och se på The Hills. Sen blir det nog middag.. Jag börjar bli hungrig ;)
Ha en superbra helg ni också!

XoXo
     Ronja!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0