Freeedaag!:D

Heej!

Idag i skolan så var det ju skolfoto, jag hade på mig en hög svart kjol och ett vitt linne och lite smycken :) Har ingen aning om hur jag blev, men antagligen såg jag ut som en mupp som vanligt! -.-  Menmen, efter skolan så var jag med Vendela och Emelie!:D Det var kul. Vi gjorde egentligen inte så mycket, men det var kul ändå för jag har inte vart med Emelie på huur länge som helst! :( Men nu är det slut på de dumheterna! :D När jag kom hem så kollade jag på The Hills, ovanligt eller hur! ;) (NOOT!!), sen var det middag. Det blev nåt nytt som ingen av oss hade ätit förut. Det var kyckling o broccoli i nån konstig sås.. Låter kanske inte så gott, men det vat det faktiskt. :) Nu sitter jag vid datan och låter maten sjunka lite, sen så ska vi äta paj till efterrätt. Det är också en ny blandning nämligen äpple och rabarber... Lite skumt kanske, men vi får se.  Ikväll ska jag nog inte göra så mycket, typ bara ta det lugnt och mysa med familjen. :)

Imorgon är det Håbo festdag, och då ska mamma vara med o sjunga. Hon är ju med i gospel kören Heavenly(?) Joy, och de ska vara med o sjunga på stora scenen. Jag ska kanske ner dit o kolla lite.. Får se.  Menmen, nu ska jag gå o vara lite social till de andra i huset.. ;) Ha en mysig kväll och trevlig helg!  :)

XoXo
   Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0