Hösten kommer allt närmare..

Heej!

Idag har det var en seg dag! Har inte gjort mycket alls. När jag vaknade, vid halv tio, så var det frukost, sen så gick jag ner på mitt rum och gjorde lite matte till jag märkte att jag behövde en miniräknare som vi inte har, så då började jag läsa No papperna istället. Sen så började jag läsa " När jag hör din röst ", sen så har jag läst den fram till 3, men eftersom att jag inte läser så fort så har jag inte kommit så långt ändå.. Jag är bara på sida 102. Menmen, det går frammåt iallafall!
  
Ciao!<3



Bokens original titel: New Moon.

Kommentarer
Postat av: Diana

den boken e råbra (fast jag läste på engelska) och filmen kommer ju nu i höst :D

kraaaaam!!

2009-08-25 @ 18:16:28
URL: http://daenyras.blogg.se/
Postat av: Ronja

Jaa, den är verkligen jäätte bra!:D Längtar såå mycket tills filmen kommer! Kraaam på dig med!:)<3<3

2009-08-25 @ 22:19:13
URL: http://alltidronjaa.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0