Länge sen..

Heejsan! :)

Det var ett tag sen jag skrev nu.. Men det har vart bra väder, sen så var det nåt konstigt med datan, sen åkte vi till Öland, och sen när vi kom hem så var den inte fixad än, men nu funkar den! ;)
  
   Menmen, jag har inte gjort så mkt i sommar. Har mest vart hemma ovart med kompisar.. Förra veckan var jag på Öland, där var det inte lika fint väder som förra året, men det var soligt och varmt för det mesta. :D
  På tisdag åker jag till Göteborg med familen, vi åker morgontåget som går 7.34, då kommer vi fram vid lunch och då ska vi gå på Liseberg, och sen sova på vandrar hem. Och på onsdagen så ska vi gå runt o kolla, och sen på kvällen åker vi hem.. ;D Sen så är det bara typ en vecka kvar tills skolan börjar igen.. Känns sådär. Visst jag längtar till de vanliga rutinerna man får ochså, men ända, jag vill inte sitta o plugga hela tiden.. :/


Nej, nu ska jag gå ut i solen, det är typ 24 grader i skuggan så ni kan ju tänka er hur varmt det är i solen, hehe!;D
  Ha det bäst!

XoXo
  Ronja!

Kommentarer
Postat av: Diana

welcome back ^^

2009-08-08 @ 11:45:09
URL: http://daenyras.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha tack! ;)<3

2009-08-13 @ 19:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0