Oväder idag!:O

Hellooo!!:D

Idag har jag vart med Vendela och Anna! Det var kul för vi cyklade till pia och köpte glass, lr jag o Anna iaf, Vevve köpte en loka ist. Sen cyklade vi ner till skolan och kollade hur det såg ut där, och sen gungade vi på kinagungan..:) Sen skulle Anna hem, och då "draivade" jag och Vendela hem till henne på våra "baikar", haha. När vi kom hem så gjorde vi te och satet oss i hennes säng och drack det och lyssnade på åskan och regnet. Myys! Nu sitter vi och chillar vid datan, och jag tror mamma kommer och hämtar mig snart.! Då ska jag hem och äta lite food! Sen ska jag chilla lite och sen ska jag lägga mig tidigt!
Imorgon ska jag,Vendela,Anna, Shannon och Bella B ha en filmkväll och sova i lusthuset (ofcourse!:P) det blir ännu mer MYYS!  Vi ska säkert se en skräckis! jag äälskar skräckisar, bara för att jag gillar att bli skrämd(ibland iaf..)!
Men nu orkar jag inte skriva mer...

Lovezz
Ronja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0