Skolfoto imorgon!:O

Hallåsan i kakburken!;D

Idag har jag vart i skolan, och gissa vad vi fick veta där.?! Joo att vi ska ta skolfotot imorrn! Inte kul.! Menmen, ska snar gå o kolla vilka kläder jag ska ha.. Aja efter skolan så var jag med Bella O och Evan var med en stund också :) Sen så följde jag med Bella när hon tränade i Jakobsberg (Järfälla Gymnasterna), hon var jätte duktig! hon gjorde faktiskt dubbelflickis! :) sen så var det en jätte snygg kille där också som tränade samtidigt!:D haha, typiskt mig! ;) Jag kom hem vid halv åtta och då gjorde jag lite mat.  Och nu sitter jag vid datan och tar det lugnt innan jag ska riva ut hela garderoben.. typ..;)
    Ha det bäst!

XoXo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0