Snart fredag!:D

Heejsan!:)

Idag så var det skola igen då.. Vi hade sovmorgon idag eftersom att elevens val inte har kommit igång än och det var första lektionen. :) Så jag började 9.15 (eller egentligen 9.35, för lektionen började inte förns då..:P), en timme tidigare än vanligt!:D Fast det blev bättre, för jag skulle hem halv 1 för då skulle vi få hem några som vi skulle prata med. Och då när jag skulle hem, hade jag bara haft slöjd, lunch och 10 minuter No innan jag skulle hem..;) Sen så vid 3 så åkte jag tillbaka till skolan, lagom tills de andra slutade, för jag skulle möta Vevve för att vi skulle va :) När vi kom hemm till henne åt vi lite mellis och kollade på tv, sen åt vi middag, det blev en ganska tidig middag eftersom Vevve hade träning. Efter maten så kollade vi lite kläder och så, sen så skulle vi åka iväg till träningen. Jag blev jätte sugen på träna, eftersom jag satt och kollade på, men jag kunde inte för jag hade inga träningskläder med mig.. :( Menmen, jag fick hjälpa till lite istället. När jag kom hem så satet jag mig vid datan direkt och snart ska jag skriva sagan som vi har fått i No läxa att göra. Ska skriva en saga, men ändå få med fakta om hur det går till när man äter och vad det är som händer i magen. ;) Aja, ska gå nu, ha det bra!

Kram  / R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0