The schooool!

Heej alla läsare! :)

Idag vaknade jag klockan 6 av att kl. ringde första gången. Först kändes det som en mardröm men när jag tände lampan och fick lite ljus i ögonen så blev det bättre. Jag började kl. 8 idag, en kvart tidigare en vanligt, bara för att vi skulle ha tid för kontaktgrupp. Sen hade vi slöjd, och idag var det syslöjd. Jag gjorde nästan klart mina tofflor som jag började med förra året. Sen så var det inte så mkt mer intressant.. Jag, Bella B och Vendela kom 10 minuter försent till svenskan efter lunchen för vi trodde vi började 12.40 men det var 12.20, som tur var så gick vi upp 10 minuter innan vi trodde att vi började (halv alltså) så vi kom "bara" 10 minuter sent. Annars var allt som vanligt.
  Efter skolan var jag med Bella B, vi var hemma hod mig. Först åt vi lite mellis, sen gick vi ner till mitt rum och gjorde lite engelska. Sen var kl. 17.20 så då gick vi till tv:n och kollade på The Hills ;).  Sen skulle Bella hem och vi skulle äta.
  Efter maten skulle jag jobba lite matte också, men Jag fattade inte hur man skulle skriva uträkningen och inte Mårten heller så jag måste vänta tills lektionen imorgon.

Nej, ska gå och läsa nu.. Boken är så bra att jag måste typ läsa hela tiden! haha.
Ha det bra!
    
     Puss// R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0