Myss med tjejorna!

Tjena mors!

Det var jätte kul igår (och inatt)! Först åt vi kladdkakan som Anna hade bakat, den var jätte god!:D Sen såg vi på filmen, Fredag den 13:de, den var jätte bra men jätte läskig! Sen var det flumm resten av kvällen fram till klockan 2 ungefär, då vi somnade...;) Vid 12 ringde vi "Hetalinjen", haha! det var jätte kul! Vi kollade lite på "Pippi Remix" på youtube, haha...



HAHAHA!! Japp, det kollade vi på! :D
Idag så orkade vi typ inte göra nåt! så vi bara chillade hela dagen, jag är fortfarande helt död! så jag ska lägga mig tidigt ikväll så jag orkar upp imorgon..!

Nej nu ska jag gå o kolla på friidrott på tv:n..:)
Ronja!

Kommentarer
Postat av: bekkks

Den senaste fredag den 13 e inte läskig den var typ tråkig! xP jag satt och sov typ och jag satt helt ensam med massa killar och dom satt i soffan och kramade varandra och jag fick sitta i en stol xD du kanske inte ville hör det där :S sry <3<3<3<3

2009-08-24 @ 19:29:27
Postat av: Ronja

Hehe, okej ;)<3<3

2009-08-25 @ 22:17:33
URL: http://alltidronjaa.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0