Äntligen helg!<3

Heej alla :)

Idag är det fredag o det vet ju alla vad de betyder!? heeelg!! <33 asso jag älskar helgen det är det bästa, och när man har lov ;PP

 Menmen jag var i skolan idag o det var en bra dag :) jag var väldigt trött men de gick bra ändå ;] vi slutade 13.40, det var ganska lagom tycker jag, ven om jag gärna hade slutat tidigare men ändå så va de en ganska kort dag.. :)

Aja, men efter skolan så va jag med julia :D<3 o vi va hemma hos mig. När vi kom he mså åt vi mellis... lr jag åt mellis för julia hade ätit jätte mkt godis så hon var typ as mätt ;PP jag åt a-fil med hallon smak o havre fras, det är jätte gott (a) :)
ah, sen så typ somnade vi i min säng, haha :), o sen så sa vi att nu måste vi göra nåt. så vi gick upp o satt oss i soffan istället o sen så sa: " äh, vi kollar på film:) " hahah ah, så då kollade vi igen alla våra typ 100 filmer ;) sen så bestämde att vi skulle kolla på en film från en gammal gympatävling som är från 2007 haha, medans vi bestämde en anna film;P ah, o sen efter det så bestämde vi oss för "he´s the girl" :D, så vi kollade på den o vi skrattade ganska mkt(a) hihi :)
ah, sen så efter filmen så skulle typ julia hem :/
 men då så frågaade william om vi inte kundse äta våfflor till midda idag( vi är ensamma hemma för mamma o mårten är på bio ;P ) oh, dåsa jag att vi kunde det så då gick vi till pia o köpte glass, o sen så köpte vi lite godis till ikväll oxå ;)

sen kl 8 ska jag o wille kolla på let´s dance o de vill jag värkligen för att jag såg inte förr aveckan, var ju i bygsiljum då :D, men jag hörde att george o maria åkte  ut o de var inte bra! :/ jag  skulle hällre se carl-jan åka ut! fattar inte att de finns dom som röstar på honom, han är SÄMST!! :S :O Aja, men iaf så hejjar jag på Laila o Tobias, Magnus (världens starkaste man) o Annika, Morgan o Helena :DD vet inte riktigt vem av dom jag vill ska vinna, haha :/

 Men imorrn kanske jag ska o kolla på Julias innebandymatch i jan fridegård =) Hoppas jag kan, men jag tror det! :)
Annars så hejjar jag på er ändå tjejer!! (a) :DD<333

Men orkar inte skriva mer nu... ska kanske gå upp o kolla på tv ;PP ha en mysig kväll! <3

           kramar från mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0