Fredag :)

Heej allihop! <3

Jiiippiee nu är de fredag o de betyder för de första  att jag slipper va i skolan men oxå att de bara är en dag kvar till UT!! :D Läängtar, men nu är jag jätte nervös! :S men jag tror de kommer gå braa! :)
Menmen, bella ska sova här (kanske) o vi kommer ha jätte kul!! :) vi kommer nog inte kunna somna före typ 12,1,2 i natt! -.- haha. men iaf så ska hon åka med mig imorrn dit bort oxå o vi kommer ha jätte kul i bilen oxå hehe :) vi har alltid kul när vi är! (a) ;P sen på kvällen ska jag kolla på melodifestivalen haha :]

Aja, idag har jag vart i skolan :) de va ganska kul idag oxå! :) hehe. jag hämtade min skylt idag oxå från slöjden så den är hemma nu :)

neej ska plugga lite snart! :/ har 3 prov på torsdag!!!!!!!! :O fett jobbigt aso! -.-
 Skriver imorrn hur de gick på tävlingen! :)

ÄLskar er! puss! <3333


    //Ronja


                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0