Fredag<3

Heej alla! :)

Skrev inte så mkt igår me njag hade inte så mkt tid... skriver idag istället :)
Igår så gick jag ju hem från skolan vid 11 för jag kände mig inte bra, jag hade jätte ont i halsen o va jätte trött : /  Jag har vart hemma idag också för att vila upp mig så att de inte blir värre, imorrse kunde jag nästan inte prata häller så de va ganska bra tror jag.
Menmen jag har vart nere i centrum med mamma för vi skulle handla lite till resan imorrn, vi åker ju till skellefteå :DD Förstt gick vi in på synsam för mamma skulle hämta ut sina nya glasögon, de blev dom som jag tyckte hon skulle ta, mwihihi x) aja, men sen så gick vi till lindex för vi skulle köpa strumpor o en mössa till  william.... men jaa 2 unga tjejer (mamma fyller faktiskt bara 30 så jag räknar henne som ung ;PP) i en klädesbutik vet ni ju själva hur de är (?), de blir inte som man tänkt sig från början ;P så vi började kolla på kläder o jag behövde köpa en ny bh så då kollade jag på de o då hittade jag några som var jätte billiga (rea!!! hittar man på rea så varför inte lixom ? :O ) aja jag tog en vit som kostade 129 kr (den var inte på rea) som jag frågade mamma om jag kunde få prova o då sa hon ja så jag tog den, sen så hittade jag en ställning med bh:ar för 19 kr (BILLIGT!!!!) så jag tog en svart för de va den ända i min storlek, så jag tog den oxå (=  jag provade båda o båda satt jätte fint (:D)  så jag fick den vita av mamma sen så köpte jag den svarta för mina pengar som jag hade med mig (tur att jag tog med mig 40 kr, för jag skulle köpa godis till resan imorrn mohaha).

Ah, men jag köpte de iaf o sen så gick vi till kicks o köpte bomullstussar o ansiktskräm till mig, o sen skulle mamma ha en ny foundation så de köpte vi oxå  ;P sen gick vi in på ica o köpte shampoo o balsam o lite fika. sen va vi klara o då stog mammas kompis på parkeringen o väntade o så åkte vi hem till oss, sen så fikade vi lite muffins o så (mmmm) :D 

Ah, men nu sitter jag här iaf o tråkar ;) sen så ska jag skriva en packlista  o efter de ska jag packa mina saker så jag har de gjort... efter de får jag se vad klockan är o om den är mycket så vet jag inte vad jag ska göra men om den inte är mkt ska jag nog vila lite o läsa lite bok (=

   Jaa imorrn ska jag äntligen få åka till snön ;PP haha :) de är typ -20 grader o typ ½ meter snö :DD


     årkar inte skriva mer nu... men får se om jag kanske skriver imorrn innan jag åker :) om inte ha en bra fredag o lördag ( kommer inte kuna skriva imorron kväll för vi kommer fram vid typ 21 o då ska vi mysa med släktingarna =D )

Menmen ha de bra!! puss<3333



                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0