Halva veckan har gått! :/

Heeej alla!! :)<3

Ja som ni kanske har räknat ut så har ungefär halva veckan på min fina semester i det kallanorrland gått, det känns värkligen som att ajg kom igår.... ;P Först när vi kom fram så åkte vi till min moster i Ånäset (åsnäset hihi;PP) och det var jätte kul för när vi kom in så satt alla där (marléne,  jonas, jacob, magnus, linda, per, albin och axel, det är mina mostrar (marléne och linda), mina kusiner och lindas man (per)) vid bordet o fikade ;) de såg jätte mysigt ut!! :) aja, sen så fikade vi lite o sen så gick vi upp och bäddade våra sängar. efter det så myste vi lite o sen gick vi o la oss.

Sen på söndagen var jag ute o lekte i snön med wille, jacob, jonas, magnus o hans kompis, det var jätte kul =D vi hoppade från taket ner i snöhögar  sen så mulade vi varann, det ar jäätte kallt!! ;PP Aja sen så gick vi in o åt lite lunch, kommer inte ihåg vad vi åt med det var iaf gott! :)  Jag kommer inte ihåg vad vi gjorde sen men......

Aja i går så var vi iaf hos linda, eller vi skulle åka dit men hon hade gått för att hämta albin på skolan så vi åkte till diana istället eftersom hon oxå bor i umeå ;) ah, så vi åkte dit o det var himla kul att se henne för vi har inte träffats på typ över ett år!!! :O så hon hade värkligen förändrats! Menmen vi gick till henne iaf o sen så kom linda med albin o axel (:D) vi pratade lite o sen så drack vi lite te. sen skulle linda på husvisning o då ville inte småpojkarna följa med så vi sa att vi  kunde ta en promenad med dom o då gå hem till dom. Det var mysigt men väldigt kallt när vi gick, o sen så var det ju en 4a åring o en 6 åring med oxå o båda ville åka i pulkan som vi hade o det fanns bara 1 -.- hehe ;) aja, men vci kom fram iaf o vi gick en väg som skulle ta typ 15 min men det tog ca 45 hahaha ;PP ah, men sen så när linda o per kom hem så åt vi lite köttbullar o makaroner, sen så kom marléne o jacob, de hade vart på sjukhuset o kollat  jacobs mage, han har haft ont i flera dagar så de trodde att det var blindtarmen, men när de kom sa det att de bara ar ett virus i magen, alltså att han är typ förkyld i magen...... -.-  sen så åkte vi o handlade på ica o sen så åkte vi hem, det var jag mamma william jacob o amrléne o då följde även diana med :)

Sen idag så har jag mest packat mina grejor för vi skulle åka från å(s)näset till skellefteå, mamma o william åkte till en kompis till mamma o jag är hos farmor med pappa :D  här ska jag vara (och hos pappa) tills på söndag, eller fredag beroende på om ajg ska med till byggdsiljum på fredag med typ alla i släkten på mammas sida :DD  men jag vet inte riktigt om jag ska med dit... jag vill ju självklart åka skidor o så, men jag vill oxå vara med pappa så mycket som möjligt... svårt val!! :/ jag är inte bra på sånna saker..! -.-

menmen nu sitter jag här o vi har precis ätit lite middag, älgfilé med makaroner det passar kanske inte s¨bra ihop men det fanns ingen potaits eller ris, det var jätte gott!! :) nu sitter jag o skriver om mina dagar o sen så ska jag äta lite tårta lr vad man ska kalla det..? ;P

Nu har jag skrivit jätte mkt o faktiskt så orkar jagb inte mer! så nu ska jag kolla lite på tv med farmor o pappa :)

mn skriver kanskel ite mer ikväll lr imorrn! :)

pusspuss! <33


         

Kommentarer
Postat av: Diana

Det var verkligen hur kul som helst att ses:D

Hoppas du kommer med till Bygdsiljum :)

KRAM! :D

2009-02-18 @ 15:58:57
Postat av: Ronjaa!

japp:D

I Bygdsiljum var det oxå jätte kul!!(a) haha långsvängen var ju jätte skön att åka =) <33 hoppas vi åker nästa år oxå! :D

2009-02-22 @ 08:42:32
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0