Läxor i massor! -.-

Heej alla :)

Idag har jag vart i skolan o det var kul som vanligt (förutom själva skolan men att vara med kompisarna;P)... Vi började på ett nytt tema idag o det är ty pgamla båtar o så;) det har vi jobbat med hela dagen o vi kommer jabba med det hela dagen alla torsdagar i 6 veckor, så fram till påsklovet ungefär, o då kommer vi sluta vid 2 o vi brukar sluta 14.45 i vanliga fall :DD

Men, det är iaf bara första veckan efter llovet o vi har matte till imorrn jag ska göra mitt engeslka prov nån gång oxå o sen så ska so:n vara klar imorrn jag har franska prov näst avecka o det är inte kukl för jag ka ntyp nada! -.- ah, o sen så har vi massor av läxor hela tiden!! matten är ju till imorrn o man ska vara på s. 140 o jag är på första sidan det är typ 136 lr nåt sånt o det är bråk o det är ju jag jätte bra på (NOT!!) så det ärinte spec kul!! inget är kul just nu för jag är trött o vetinte vad ajg ska göra! allt är jobbit o det är bara skit! :'( menmen jag ska inte klaga..!

Ikväll har jag träning igen o då är det fristående o styrka :) saknar styrkan faktiskt, w jag knäpp lr? men jag tycker det är kul.
Det är jätte jobbigt när man kör men sen efter känner ma nsig jätte duktig o man känner att man får ny energi:) iaf jag ;PP

 Nej nu ska jag göra matte men jag kanske skriver ikväll efter träningen vet inte riktikt......

 juste imorrn kanske jag ska vara med julia o de blir kul för vi har inte vart med varann på jätte länge :( hoppas det går imorrn! :)

 ha det bäst! (a) många kramar från mig! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0