Måndag :S

Heej alla! :)

Jag vet att jag inte skrev igår kväll men jag orkade inte! :S
Menmen idag var det iaf skola igen o de var jätte jobbigt at gå upp för jag hade värkligen lust att sova till typ 12! ;P
Men jag gick upp iaf o gjorde mig iordning som vanligt, sen vid typ 3 minuter i 8 sp gick jag till skolan ;)
När jag kom o skulle öppna mitt skåp så kom vevve o bella o fram till mig o kramade mig (som vanligt;P) ah, sen så va de bara en vanlig skoldag ;P sen så när jag kom hem så fick jag skäll av mamma för att jag hade vart dum mot min lilebror i skolan, jag gav honom inte nycklarna på en gång när han bad om dom! ;) ah, nu sitter jag här iaf o ska snart plugga lite...

Jag längtar värkligen till på lördag för då är det tävling (UT) i Eskilstuna, o jag är jätte nervös! men de är bra att vara lite nervös men jag är jätte nervös nu o de är liksom typ en vecka kvar! :S de är inte bra! men de kommer säkert att gå braa!:) <3

 Nej nu ska jag plugga!! :/ Skriver imorrn! :) Kram o puss! <33



    /Ronja


           

Kommentarer
Postat av: vendela

du behöver inte vara nervös :) det kommer att gå bra :) <33

2009-02-02 @ 20:57:12
URL: http://vendelahedlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

:) taack! <33 de kommer gå bra för dig på söndag oxå!! <33333333333

2009-02-04 @ 17:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0