Onsdag

Heej alla :)

Idag har jag vart i skolan igen.... det var gansak kul i dag oxå förutom att jag gjorde hål på mina strumpbyxor, o det var första gången jag använde dom!! :S
Aja, det har iaf vart en jätte bra dag! :) jag tänkte berätta lite om igår istället...

Vi va 8 tjejer i klasse nsom hade parfym (kanske lite mer än vad vi brukade ha men..) ah, o då när vi kom till bild salen så blev vi utkastade av Ki för hon tyckte vi luktade för mkt, då av nästan 2 år så sa hon att hon har astma! :S vi blev as förbannade o ville inte gå ut.. då gick hon o hämtade lisbeth, som typ dampade ;P ah, sen så pratade vi med henne o då sa hon att vi luktade som Billiga Fnask!! o för er som inte vetvad det är så kan jag säga att det är samma sak som Hora! asso vår lärare sa att vi luktade som billiga horor!! :O
aja sen på kvällen så sa ajg de till mamma så hon har typ pratat med henne idag o de har vevve o bella b:s mamma oxå gjort! :) 
Efter skolan så var jag med bella o då åkte vi till stallet o då så red jag själv!! :D jag travade faktiskt!! mohaha!! :D<33 sen så hade vi träning o då körde jag rondat salto!!!!!! :D:D:D:DD::D (rondat, bakotvolt!!) jag blev jätte glad, fast första gången så slog jag till kenny!! :S men de gick bra o han sa at tdet är sånna smällar man får ta när man är tränare o de kan jag hålla med om.......  men det gick bättre o bättre o typ den 5:e så körde jag själv! :) Sen så den sista höll jag på landa på nacken för då var jag jätte trött o så kom jag fel med foten:SS men det gick bra o som tur var så såg kenny att jag kom fel i rondaten så han var med o trykte upp mig en bit o sen så var jag oxå med så jag kurade ihop mig till en liten boll så att jag skulle komma runt ;PP Sen så körde vi trampett o det gick bättre för då hade jag ätit ett äpple oxå ;) Det blev inga sträkta för min del men jag tränade på att få upp höjden mer på mina grupperade volter, sen så körde vi bordhopp o då hade vi på killarnas höjd så det blev jätte lågt så jag vågade inte trycka ur o ha raka armar;P men på det stora hela så var det en jätte bra  träning :))

  Nu ska jag gå o göra läxa o sen kanske jag städar mitt rum :/
  Ha det bra! :) puss o kram! <33

  //Ronja

            
P.s bild från när jag var i bugdsiljum:) Det är jag som står där längst till höder i brun jacka i svarta byxor ;)<3  D.s


Kommentarer
Postat av: Diana

Vilken tant!

Jag vill också rida! Har ju ngen häst att pyssla på med nu när min polare sålde sin pålle! :'(

2009-02-26 @ 20:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0