skolan har börjat igen!! :'(

Heej alla! :)

Idag har skolan börjat igen o det var kul men jobbigt att gå upp imorse! ;)

Det började med att jag gick upp imorse kl 06.05 (:O) o då gick jag på toa, o sen så tvättade jag ansiktet... sen gick jag ner o klädde på mig, min outfit idag:

  
                 
   Jeans: Kappahl 229:-, Topp: GinaTricot 129:-, Pärlhalsband + armband: Glitter 145 :- (tsm), Pärlörhängen: Smyckesbutiken i bålsta centrum (kommer inte ihåg vad de kostade)....

Ah, sen så gick jag upp o satte på vatten för jag skulle koka ägg till frukost, sen så gick jag ner o började sminka mig.
Har faktiskt köpt en ny mascara nu.. (äntligen!! ) jag sa ju de i förra inlägget o de var Loreal Telescopic mascara (stavning?) ;)
Sen gick jag upp o åt frukost, 2 äggmackor, gissa om jag blev mätt! Sen borstade jag tänderna o sen gick jag ner o fixade håret.... sen kollade jag att ajg hade allt o sen så gick jag vid typ 07.40... ;)

När jag kom till skolgården så såg jag vevve gå framför mig o då så ropade jag på henne o sen så sprang vi till varandra o kramade varandra, vi hade faktiskt inte träffats på över en vecka, nästan 1½ (!!). ah, sen så kom bella oxå o då blev det ett till kramkalas! ;) haha henne har jag inte häller träffat på jätte länge :/

Menmen sen så var det en helt vanlig dag o alla var typ jätte pratiga haha :)

Sen efter var jag med vevve o emelie o vi kollade på Bedtime Stories, den var ganska ok :D efter filmen så hade vi lite kul med kameran (kolla lite bilder på bilddagboken.se o gå in på ronjalindeberg    ! :))  haha jätte fina kort! ;) <33


   Nej nu ska jag nog städa mitt rum lite, lr iaf dammsuga...! :/ men ha det bäst! :)

   pusspuss från mig!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0