Snart loov! :D

Heej alla!

Idag har jag vart i skolan, de va en helt vanlig dag me den massa tråkiga lektioner, som vanligt ;P Vi slutade 2 idag o de va skönt för jag är värkligen jätte trött! ;) tror jag ska gå o vila en stund sen, kanske läsa lite ur min bok, har börjat på en ny bok som jag fick i julklapp. Den heter: Om jag kunde drömma av Stephanie Meyer, har inte kommit så långt i den än så de är lite svårt att förklara vad de nhandlar om men kan berätta mer sen :)
Imorrn har jag 2 prov o sen på fredag morron har jag 1!! JOBBIGGT!!! (a) -.- aja ska plugga lite senare, om jag orkar... men jag måste annars kommer mamma bli jätte arg!  menmen, snart är det lov o då ska jag åka till min kära far i norrland! :) jag åker på lördag förmiddag vid 12 o kommer dit vid typ 9 på kvällen ;) då ska jag tittapå tv o sen ska jag gå o sova tror jag mwihihi :)

Men orkar inte skriva mer nu. ha de bra :)

    puss puss! <33


Kommentarer
Postat av: Diana

den boken har jag, fast på engelska. Vill man att folk ska veta vad den handlar om säg bara att det är Twilight ;D

2009-02-11 @ 19:15:00
Postat av: ronjaa!

okej ;)

2009-02-12 @ 20:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0