Tisdag 10/2

Heej alla :)

Idag har jag vart i skolan o de va en vanlig dag. Jag hade glömt gympakläder så jag kunde inte vara med, men de va inte så dåligt att jag glömde idag för de va konditionsträning o jag har sämst kondition hehe :P Menmen sen hade vi egetarbete lr elevensval, o då hade jag eget arbete (jag har elevensval imorrn). Jag jobbade med so, o de gick väl sådär... jag jobbade inte så mkt, mest pratade jag med vevve o linus ;) men lite gjorde jag iaf haha ;P Sen slutade vi o då gick jag hem, helt själv för en gångsskull haha ;)ah, o nu sitter jag här o gör So, skriver i bloggen, chattar o är inne på pea ;P
aja snart ska ajg äta för jag ska på träning! :) <3

Kram o puss från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0