Fiilm! :)

hej hej alla :)

alla dessa läxor gör mig illamående! nej jag bara skojjar men det är jobbigt iaf!! :)
men men dom måste göras så därför ska jag göra dom snart.

Men det var inte det jag skulle prata om egentligen.... det jag skulle prata om var en film som är ganska ny vet inte om ni har hört talas om den, hade premiär på juldagen, den heter Australia och den är så sjukt bra!! Jag såg den på premiär dagen inne i stan med mamma och william och det var jätte mysigt! :)
Den är 3 timmar lång, men det gör inget för den är så bra att tiden går fort man  vill bara att den ska fortsätta ;)
Den kommer jag att få när den kommer ut!!!! :D haha jag längtar! men iaf så i filmen är det en kille som heter Nullah (det är han som berättar) han är as söt!! (a) :) (är nästan lite käär! :Phehe) 

Bild på Framsidan av Filmen (tror den ser ut så)
                   Bild på Nullah<3



Nej nu ska jag gå och göra läxor :/
ha det bääst! :) kramen från mig <333

//R! <3




Kommentarer
Postat av: Diddi

Den filmen längtar jag till den kommer på DVD, jag kan inte se den på bio, den är för lång och för dyr men jag vill se den! :D

2009-01-21 @ 14:00:14
URL: http://blogg.passagen.se/daenyras
Postat av: ronjaa!

okej jag såg den på premiären ;) (mohahaha ;) ) den är värkligen jätte bra! :) nullah är jätte sööt(aa);P <3

2009-01-21 @ 19:46:25
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0