freedag!! :)<3

Heeej alla ! :)

idag är det äntligen fredag! :] har längtat efter den här dagen hela veckan ;)
Idag har jag vart i skolan o det var ganska kul som vanligt. gjorde det vanliga.......
När jag kom hem spelade jag x-box 360, det var jätt ekul ;]  sen gjorde jag lite SO, religion :/  inte så kul men jag gjorde de nu så har jag det gjort! ;) sen åkte vi ner o handlade o köpte pizza så nu är jag as mätt o känner (är) smäll fet!! ;) ha
ah, nu sitter jag här och ska snart gå o kolla på lets dance med familjen ;) vet inte riktigt vem jag hejjar på men jag tycker att kitty borde åka ut, gillar inte henne! lr fettot som hade en mjölkchoklad brun klänning förra fredan! haha såg ut som hon hade 2 bröst där bak oxå!!! hahahahahahahaha ;) men jag hejjar nog på laila lr blondinbella :)
nej nu kasa jag gå upp till de andra! ha en toppen kväll! :) <3


         //R.. 


         
                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0