Freeedag! <3

Heej alla glada! :)

Jaaa idag är det äntligen fredag! Asso jag har längtat efter den här dan i 6 dagar!! ;) ah så är de.
Idag har jag vart i skolan o vi hade lika kul som vanligt, o jaa kanske de blir så när man flummar bort dagen, då går den ganska fort oxå :] Nu är jag med underbara vendela och jag ska sova hos henne, vi ska sitta vid hennes nya data typ hela natten har vi bestämt haha  :) <3 nu sitter vi här vid datan hemma hos mig o tråkar men snart ska vi hämta hennes lillebror på fridits, sen ska vi hem till henne :) men nu ska jag inte sitta här mer! jag skulle egentligen bara kolla mailen, hehe ;) jag kanske skiver ikväll, från vevves egna, nya laptop haha :]
Ha en bra kväll ifall jag inte skriver igen (o annars oxå men ja ni fattar ?! ) puss o kram! <33

//RonjaLindeberg

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0