Lördag 31/1-09

Hellluuw! :)<3

Idag är det jue lördag o jag har vart med vevve (sov hos henne jue! :) <3 ) vi satt vid datan typ till 1 på natten o sen pratade vi lite:) när jag vaknade vid typ 9 tiden satt vevve o spelade på datan haha ;) aja, sen åt vi frukost vid 11
Sen åkte vi ner till centrum för vevve skulle klippa sig vid 12.30.....  vi satt o väntade o klockan blev typ 20 i  :/ men tillslut sa hon: vendela? :) ah, sen när hon va klar så tyckte hon att hon ser ut som en fjolla men de tycker inte jag, de blev lite kort bara men jag sa att om hopn gör de till sin egna frissyr så kommer de att se bra ut! :) <33
Aja sen gick vi inpå ica för hennes mamma skulle handla o jag skulle köpa hårspray ;)  nu sitter jag här hemma o tråkar men ikväll så kommer veve hit o kanske bella o o dom ska sova här! :) <33 vi ommer ha aas kul (a) <333

Nej nu ska jag göra annat. Men kolla min o vevves roliga o oseriösa blogg: blondinbullarna.blogg.se haha :) <33


         ÄLskar er<333
 //Ronja! :)

       
Älsak(r) oss! :) <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0