Onsdag 7/1

Heeej alla! :)

Jaa sista dagen på frihet idag då.... imorrn börjar alltså skolan :S
Jag vill inte!! men de ska nog inte vara så jobbigt, asså om man tänker efter så är det ju faktiskt bättre att vara i skolan med kompisarna än att sitta hemma o inte göra nåt, så då är det ju ganska lätt att gå upp om man tänker så :)
Mamma ville att jag skulle vara lite förberädd att gå upp så i måndags kom hon in till mig vid 9, o de var jätte jobbigt, de va ju mitt i natten ju! ;) jag brukar sova till typ 11-12 ;P haha men de e kul, iaf att se de nyvaknas min tycker jag är kul....... :D (aa)<3
Vad har ni gjort på lovet då?? jag har vart med vevve o emlie typ hela tiden :D<33 jag sov hos vevve från fredag-söndag nu sista helden o de va shiit kul vi va ty vakna till 3 sms:ade med en kille... vi hade as kul o vi flummde som aldrig förr ;P jag kommer aldrig glömma det! :)
Idag har jag vart i kalmarsand o åkt skridskormed mamma o william, vi hade faktiskt ganska kul... vi hade med oss korv o bröd, korvmacka, o sen hade jag o mamma bakat en sockerkaka med cocos som vi hade med oss o den blev jätte god ( vi hade cocos istället för ströbröd ;) ) ! :)
Nu sitter jag här o fryser shiit mkt för vi har jätte kallt här, tycker jag iaf..!  :S Nej nu ska jag inte tråka ut er mer med mitt snack..... ;)
Ha de bra o hoppas ni får en bra skoltermin! :D <33
   


                XOXO
                                         Ronja!!





P.S Lite nya bilder på mig! :)


 Tagna av mig själv hemma hos vevve! ;) <333




Kommentarer
Postat av: Nicole

han kan ju inte ens sjunga heller!



försök se dom i år om dom turnerar då. låter

lite rockigare live med alla gitarrer och

sånt dom har då...

2009-01-08 @ 16:08:58
URL: http://luxurypink.blogg.se/
Postat av: Diddi

låter som ett lyckat jullov :D

ha de super! :)

2009-01-09 @ 19:25:18
URL: http://blogg.passagen.se/daenyras
Postat av: ronjaa!

jaa får göra de ;)

de va ett jätte bra lov (aa) :)

2009-01-11 @ 20:59:10
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0