Onsdag

Heej alla :)

Idag har det vart skola igen o vevve var där idag (:DDD<33) så idag blev det ännu roligare än igår! :)
Menmen, dagen började med att jag hade fransak nere på blå. jag o bella hade jätte kul :) ah, för vi fick stora brickor med bilder på och sen så skulle man komma på meningar på franska o berätta vad olika personer gjorde ;) ah, då döpte jag o bella vissa personer, det va en kille som arbetade som vi kallde knarklangare, en gubbe som pratade med sin fru lr nåt döpte vi till pedofil för han såg lite pedofilisk ut! och en liten flicka som gick över gatan såg de ut som att hon skulle ta sin mamma på bröstet så då fick hn heta tallare ^^haha :) aja men de va väldigt kul iaf (a) <3 sen va de storsamling o då sa lisbeth nåt som jag inte hörde för jag lyssnade inte på henne ;P sen va de svenska o då hade vi läsecirkel som vi har varje onsdag, då är vi typ 4-5 st i en grupp som läser samma bok tsm o sen när man läst ut den så ska man skriva bokrecension, o de va de vi gjorde idag, asso vi skrev bokrecension ;) sen hade vi slöjd o då fortsatte jag på min BGK-skyllt, den blir väldigt fiin! (a)<3 ;) de går frammåt haha :) ah sen var de bara tråkigt resten av dan lr ja på eget arbete som va vår sista lektion va de kul (julia kommer du ihåg?: fånga, o ja va de nu va för fågel jag kommer nte ihåg :S )
neej nu ska jag göra läxa o sen städa mitt rum ha de braa :) puss

   //Ronja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0