Skola

Hallåj! :)

Idag har jag vart i skolan o det var jätte kul, det är alltid kul ifall vevve, bella o och emelie är där för dom lyser upp min dag på bästa sätt! :) Vi hade först språk (jag hade franska) och det var ganska kul för vi skulle använda ordbok o leta efer -er verb o sen göra som en planch där man hade skrivit sitt ord i jag, du, vi,ni,dom-form;) jag skrev adorer, det betyder dyrka/avguda hehe :) ah sen hade vi svenska o då gick vi till bilblioteket o lånade böcker sen "läste" vi ;) sen hade vi slöjd o då har jag träslöjd med "trägöran" som vi kallar honom ;P då började jag på min BGK-skyllt :) den ska bli 45 cm hög och 46,5 cm lång, med blå bakgrund och gul text där det står " BGK
                                                                      Bålsta Gymnastikklubb " 

haha :)  sen hade vi lunch o det var spagetthi o köttferssås, det var faktiskt ganska gott, spagettin va lite för mkt kokt... men,men;) sen var det no o sen eget arbete o då "läste" vi igen hehe :] vi pratade mest o skrattade jätte mkt sen när en lärare kom satt vi jätte tysta hahaha ^^

efter skolan va jag med emelie (<3) och vi gick hem till mig (det var första gången hon var här) först åt vi mellis o sen spelade vi lite x-box :] först spelade vi High School Musical 3 Dance och sen kungfu panda  hehe ;} <3
Efter det att hon hade gått hem så gjorde jag lite matte (typ 4 sidor) o sen var det mat o då åt vi korv o makaroner o broccoli det var också jätte gott!! :) sen städade jag mitt rum o nu sitter jag här vid datan o tråkar ;]

Nej nu ska jag inte tråka ut er mer för jag skagöra.............. vet inte vad jag ska göra men jaja ha det bäst!!  älskar er! <3


     //R <3



                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0