Söndag :)

Heeeeej! :)

Idag vaknade jag ungefär 09.35 o va jättetrött så jag orkade inte gå upp på en gång... jag bestämde mig för att läsa en stund o läste ut kapiltet jag började på igår, det var jättespännande jag kunde nästan inte lämna det efter jag hade läst klart den biten! men jag var tvungen för jag började bli hungrig så jag gick upp o åt frukost med mamma o mårten, åt 2 limpmackor med smör, ost o skinka, mmmmmm! :) sen hoppade jag in i ducshen för jag kände mig jätte äcklig! ah, sen så lkädde jag på mig o nu sitter jag här o skirver, jag har också lagt ut en bild på bdb, kolla in ronjalindeberg :]

senare idag ska vi åka till några kompisar till mamma o mårten :) jag har inte träffat dom på typ ett år känns det som! ;P
jaap! jag har träning idag oxå men jag kan inte gå på den för vi hinner inte hem! :/ jag måste ju träna! ajajag får kämpa på tisdag istället!! :)   neej nu ska ajg göra annat ska snart äta lunch tror jag ,sen ska vi nog åka ;)
 ha en toppen dag idag alla :) puss


         //ronja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0