Tisdag :)

Heeeej! :]

Skola idag då, ;) det var sådär, vevve var inte där idag hon är typförkyld lr nåt så det va lite tomt utan henne!! :/ menmen jag hade bella iaf o de va bra för hade inte hon vart där häller hade jag inte pallat med denna dag!! :) japp så är de! (a) <3
före lunch hade vi bild o skulle ha brov idag ah, men ingen ville ju såklart, så alla va tysta o johanna o typ några andra kommer inte ihåg vilka de va men iaf så frågade dom Ki en massa saker! :) ahaha... hon hade glömt bort provet!! :D så hon sa att vi skulle göra alla hjärtansdag-kort :) så vi började o sen så frågade hon johanna, när johanna stog o väntade på papper lr nåt vilken klass vi går i o johanna bah: 7:an helt naturligt o då kom Ki på att vi skulle ha prov så då fick vi 10, fattar ni? 10 minuter på oss att skriva över 40 ord o förklara vad de betyder!!! :O ah, men i min grupp, vi körde i grupper ;), vi hade 20/21 poäng :) mohahaha, aja sen va de iaf lunch o det var nån äcklig ryssk fiskgratäng lr nåt! så jag tog soppa istället men den smakade nog inte mkt bättre än fisken : / sen skulle vi till ishallen o de va jätte tråkigt som vanligt men jag o bella körde vårt fristående på isen, med skridskor haha det gick jätte bra!! ;) (INTE!!!! ) haha :), efter det va vi tvugna, lr hur det stavas, att gå tillbaka till skolan o jobba en timme o sen gå hem! fett onödigt!!!!!! (a) aja, när jasg kom hem så gjorde jag lite läxa, o nu sitter jag här ;) sen ska jag äta o åka iväg på träning typ 18.15 :) <3 har inte tränat sen i torsdags :S o då körde jag inte mkt för jag hade ont i halsen :S  neej nu ska jag äta rotfruktsgratäng (tror det heter så ;P ) som mamma har hittat på själv de är jätte gott!! (a) <3 :)
men jag kanske skriver ikväll om hur det gick på träningen o så :)

             ha det braa!   puss o kram :)



                //R...


                          
Gymnastik! <33 Träning idag! :) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0