Torsdag.... skolan börjar!! :/

Heeeej alla! :-)

Jaa idag började alltså skolan igen.... det va inte så jobbit att gå upp, jag tror de hjälpte när mamma kom in o väckte mig vid 9 redan i måndags.. :) de va en ganska (lr vääääldigt) rolig dag ida för alla va trötta förutom lärarna o vi har inte träffat varandra på hela julen så vi va rätt så flummiga ;P Jag satt med vevve, shannon, bella o, andreas o wille domlektionerna vi fick sitta vart vi ville :) vi pratade mest o lyssnade inte spec mkt ;P hahaha.... på livskunsskapen skulle vi bestämma i klassen vem som skulle vara ordförande o sekriterare i klassrådet.......... o gissa vem som blev sekreterare..... jo jag så klart! :S men som tur va så vart shannon ordförande så de va inte så jobbit :) men jaa sen ska ju de andra lyssna på oss oxå o de gick ju jätte bra.. INTE!!!  hahaah vi skulle vara själva för vår lärare ( natalia) gick ut så alla skulle lyssna på mig o shan, men alla satt o pratade med varandra o ingen lyssnade på oss så jag fick skrika
Håll KÄFTEN!!! men dom bara tittade på oss o sen började dom prata igen!! hahaahahahahahahah! :DJaa så är de om man går i min klass....
Nej nog snackat om det! hur som hälst så var de en shiit bra dag o jag ser fram emot imorrn! :) (inte ofta de händer men nu gör jag de...)

 nu ska jag se om min kära lillebror behöver hjälp med kungfu-panda spelet på x-box 360 som vi fick i julklapp ;)

Ha det bra älskar er!! (aa)  puss o kram från lilla (stora ;P) jag! <33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0