14 år och skolavslutning!:D

Heej alla sommarlovsälskare!;D

Igår fyllde jag fjoortizz!;D Jag fick en massa fina presenter:)

  1. Presentkort på Gina Tricot med 555:-
  2. Presentkort på Lindex med 200:-
  3. Presentkort på Bålsta guld och silver med 150:-
  4. En klocka (vit, silver, och diamanter) från Ur & Penn
  5. Linne (vitt med mönster) från Lindex
  6. Krocket
  7. Halsband
  8. Mandalasbok

Jätte fina saker blev det. Och kanske får jag mer på onsdag, jag vet inte men hoppas det, för då ska jag ha en tjejmiddag för att fira:)

Idag har det varit skolavslutning (YEES!), och  det var faktiskt uppehåll hela tiden fast än det stod att det skulle spöregna:) Efter avslutningen så gick jag en bit med Vevve, Amanda och Linn, och vid grananrna en liten bit från skolan så tog vi några kort :) Det var faktiskt ganska varmt.
   När jag kom hem kände jag hur trött jag egentligen var.. jag somnade med mamma en stund i sängen sen så vid 12 åt vi kycklingsallad :) den var jätte god (a):D

Sen plockade vi undan och jag gick ut med INdra en kortis, sen cyklade jag o mamma ner till gymmet vid IP-hallen. Jag fick inte använda maskinerna så jag tog en aerobicsmatta och gjorde sit-ups och armhävningar o sånt:) I slutet fick jag springa på bandet och då körde jag intervaller.
   När vi var klara och kom ut till cyklarna så såg vi att det spöregnade! -.- Ah, men vi var ju tvugna att komma hem så vi låste upp cyklarna och började cykla hem..
    När vi kom hem åt vi lite frukt o yoghurt(?), det var jätte gott.
Nu ska jag gå och duscha och sen ska vi se på film!:)

Ha det bääst! puss <3

//R

Kommentarer
Postat av: Diana

grattis gumman både till 14 och avslutning :D

kram

2009-06-12 @ 18:16:21
URL: http://daenyras.blogg.se/
Postat av: ronja

taack!:D<3

Kram till dig me´!

2009-06-14 @ 11:29:05
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0