Avslutning!:'(

Heej alla solstrålar! ;D

Idag är det avsluting!:( sjuukt tråkigt är det verkligen! Men vi kommer ha jätte kul, för vi ska grilla och kanske bada, beroende på hur varmt det är i vattnet, det kommer va 5-kamp, och mkt mer!:)
Det betyder också att en massa bra saker händer snart!

  1. Det är bara 4 dagar kvar tills min födelsedag!:D
  2. Det är bara 5 dagar kvar till skolavslutningen!:D
  3. Det är bara 6 veckor och 6 dagar tills vi åker till öland!:D
+ Myycket mer!!;D
            Jag kommer ha jätte kul i sommar, det känns som det ialla fall! ;D
    
Snart ska jag göra iordning lite mat som jag ska ha med mig..
      Men ha en bra dag!

  Puss och kram från mig!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0