Ensam hemma! - Nån som vill va?:)

Heej! :)

Det var en jätte trevlig kväll igår! VI åt först lax o potatis (jag åt några köttbullar;P), sen spelade vi kubb. Detvar tjejerna mot killarna, och vi förlorade hela tiden!:P ah, men sen vid 9 grillade vi, det var jätte gott:), sen åkte jag, mamma och en till som heter Helen och hämtade Singstar, karaoke, Guitar Hero och Buzz, då var klockan typ halv 12 och när vi kom tillbaka så var den 12! ;P Ah, vi började med lite Guitar Hero, jag söög, hahahaha! Efter det åt vi jordgubbstårta som jag och mamma hade gjort. Jag var verkligen jätte mätt! Menmen, efter det så sjöng vi Singstar och då fanns det chips och dip också, hehe! Jag sjöng Främling med en som heter Micke och då blev jag Singstar! Jag fick typ 9060 poäng lr nåt! ;) Vi höll på ända til klockan va typ halv 2.. Då åkte vi hem och vi kom hem typ 2. Jag somnade kanske vid halv 3..

Idag vaknade jag 5 i 12. Jag var jätte trött fortfarande, men jag kände mig jätte fet från igår så jag åt lite till frukost sen kläddejag på mig och gick ut och sprang.. Det blev det vanliga rundan på ca 4 km.. Det var jätte skönt! :) När jag kom hem så gjorde jag styrka i typ 20 min, sen stretchade(?) jag och sen hoppade jag in i duschen.. Efter det kom en trötthetsbomb över mig och jag somnade i soffan med mamma i en timme. ;P Ah, men nu har mamma och Mårten åkt iväg, de ska tälta antingen vid Biskops arnö eller i Skokloster. Så jag är ensam hemma, nån som vill va?? :D Aja, ska gå o göra lite mat nu.. Ha det bra! kram! :)<3

     XoXo
            Ronja

Kommentarer
Postat av: Vendela

Inte bra att skriva att du är hemma själv! ajabaja :)

2009-06-22 @ 21:31:25
URL: http://vendelahedlund.blogg.se/
Postat av: ronja

Hahaha, okej ;) men jag är ju de, och jag har tråkigt! saknar dig puss<3<3<3

2009-06-23 @ 20:19:52
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0