Grattis Mårten!:)

Heej alla glada:)

Idag så var jag i skolan och först så var det franska som vanligt, men kl 9 började 9:nas match mot lärarna. Först var det tjejjerna. Asså det var JÄTTE kallt att bara stå stilla o kolla på, plus att det hade regnat hela morgonen så gräset var blött, så mina fötter och skor blev jätte blöta. Efter halvlek gick jag, Vevve, Shannon, Bella B, Amanda och Linn in och då försökte vi smyga oss in i studion, hihi, men det var nån lärare där med en elev..  Ah, sen så sa Sara att vi skulle gå ut igen o kolla på killarnas match.-.- Det var fortfaranade lika kallt så det var verkligen inte kul. Ah, sen var det i alla fall slut och då gick vi in snabbt som blixten för vi höll på att frysa ihjäl! "/ Då var det film för 6-8, det var School of Rock, tror jag, den var ganska bra.. vi han se typ 20-25 min för sen var det lunch, jag åt snabbt för jag skulle hem på rasten och rasta Indra, vi är hunvakt till på lördag :) hon är jätte söt och väldigt mysig! Bella O följde mig hem och vi gick i ungefär 10 min¨, sen skyndade vi tillbaka till skolan. när vi kom tillbaka hade ded redan satt på filmen igen, men vi missade inget för de hade spolat tillbaks lite så ah.. När filmen var slut slutade vi också, det var ungefär 5 i 2, 5 minuter tidigare än vanliga onsdagar;) ah, när jag kom hem så blev Indra galen, som vanligt ;P hihi aa;)

Ikväll ska det firas här, för Mårten fyller år (GRATTIS Mårten, 35 ÅR!!:D) och jag fyller år imorrn och william nästa vecka, så vi ska äta hemmagjord prinsesstårta :) Kommer bli jätte gott!;)

Nej nu ska jag göra nåt.. puss o kram!

//Ronja<3
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0