Har trååkigt!:(

Heejsan!:)

Har inte skrivit på ett tag, men jag har inte orkat, det hat ju vart så fint väder!:)
Menmen, idag så vaknade jag typ 10 av att solen lös mig i ögonen..!-.- Jag försökte somna om men det gick inte. Så jag gick o hämtade tvätten i tvättmaskinen istället och så hängde jag upp den.. Ah, sen åt jag lite frukost och sen smörjde jag inte mig med solkräm och sen gick jag ut på balkongen.. Där låg jag tills klockan va typ 1, då åt jag lite lunch, Rostbiff och potatissallad! :) ah, sen la jag mig i solen igen.... Vid 2 så bytte jag om och sen så gick jag ut på en promenad. Det tog typ 20-25 min... Efter det så ringde jag till mamma och frågade om hon och Mårten hade kommit fram till Högakusten än, de åkte tidigt i morse.. Sen hoppade jag in i duschen. Efter det så satte jag mig ute på balkongen igen, den här gången med en bok. Inte för att sola, men för att det är så skönt att sitta i eftermiddagssolen och läsa. :) Sen vid klockan 5 så gjorde jag sallad till middag. Och efter det så gick jag ner och kollade på The Hills ;) Sen gick jag ut på framsidan och satt där i typ en halvtimme.. Sen gick jag o satte mig vids datan...

Men ska gå o se fotboll nu, Sverige- Serbien..

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Diana

nu ha du ju inte skrivit på 100 år :O

2009-07-18 @ 00:10:37
URL: http://daenyras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0