Mysig dag idag!:)

Heej igen:)

Idag har jag vart med Vevve och Shannon. Först på morgonen (vid 12) gick jag till Vevve och när jag kom dit så gick vi ut för att springa. Vi sprang inte så långt, men det var skönt ändå. När vi kom hem körde vi lite styrka, det var också jätte skönt ;D Medans Vevve duschade satt jag vid datorn, sen var det min tur. ;) När jag var klar så satt vi vid datorn lite till sen åt vi lunch, då var klockan typ 3..;P Ah, sen efter lunchen gick vi till Shannon:) Vi kom in genom dörren typ precis innan det började regna. Vi bah: Asså vi är fett bra på tajma!;P ah, men vi gjorde inte så mkt hos Shannon men det var kul ändå!;)
    Klockan 6 åkte jag hem, då kom mamma och hämtade mig. Vi åkte förbi Vivo och köpte pytt i panna och sen så gjorde jag maten när vi kom hem.  Sen satte jag mig vid datorn.. Snart ska jag kolla på fotbollsmatchen mellan USA och Italien. :)

Har inget mer att skriva nu.. Ha det bra, puss!(:<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0