Sveriges nationaldag!

Heej alla!:)

Idag så är det ju Sveriges nationaldag. Som vanligt så gör jag inget speciellt den här dagen, för vi är ingasom firar det.
    Ikväll ska jag mamma på 30-års fest så vi andra "firar" med att grilla ;)

Imorrn ska jag först kanske vara med Shannon :D, vi kommer säkert flumma som vanligt.. ;) ah, sen 15.45 ska jag vara nere vid Västerängen för att vi ska åka iväg med gympan på en avslutning.. "/ Jag kommer sakna den som f**n, vet ej hur jag klarar mig utan att träna i sommar..?! Aja, jag ska försöka springa ungefär 1-2 ggr i veckan, så jag håller mig i form och inte kommer tillbaka och konditionen är på noll, det känns inte så lockande..!

Nej, nu ska jag städa mitt rum.. inte så kul, men det måste göras!
    Ha en trevlig dag!


       //R
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0